شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی النصر و اینترمیامی در جام فصل ریاض | رونالدو و مسی به هم رسیدند

  • کد خبر: ۲۰۹۵۰۱
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
  • ۲
تاریخ و ساعت بازی النصر و اینترمیامی در جام فصل ریاض | رونالدو و مسی به هم رسیدند
النصر عربستان و اینترمیامی در دیداری دوستانه، امشب، ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال اینترمیامی برای انجام ۲ بازی دوستانه به عربستان سفر کرده و تحت عنوان «جام فصل عربستان» با تیم‌های الهلال و النصر بازی می‌کند.

یاران مسی در نخستین دیدار خود به مصاف الهلال رفتند و با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خوردند.

اینترمیامی در دومین بازی خود پنجشنبه شب، ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف النصر خواهد رفت

دیداری که مدت‌ها علاقه‌مندان به فوتبال منتظرش بودند تا تقابل دوباره مسی و رونالدو را شاید در آخرین روز‌های فوتبالی‌شان تماشا کنند.

البته کریستیانو رونالدو که مدتی است با مصدومیت مواجه شده، حضورش در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر در نشست خبری پیش از این دیدار اعلام کرد که کریستیانو هنوز به آمادگی کامل نرسیده و بدین ترتیب نمی‌تواند این تیم را در بازی اینترمیامی همراهی کند.

اما برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که رونالدو در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن احتمال دارد ۲۰ دقیقه در این دیدار بازی کند تا تمام علاقه‌مندان به فوتبال یک بار دیگر دوئل رونالدو و مسی را نظاره‌گر باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
0
عاااالی
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
0
ا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->